O Nas
Historia
W 2006 roku postanowiłem działać na własne konto i założyłem jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą NON Bolesław Scholl.
Głównym moim założeniem i wewnętrznym przekonaniem jest to, że jakość powinna być niezależna od wielkości wydarzenia. Nawet najmniejsze przedsięwzięcia powinny być obsługiwane z taką samą starannością i profesjonalizmem. Kameralne koncerty, eventy czy pokazy teatralne powinny być realizowane przez profesjonalną obsługę i przy wykorzystaniu urządzeń jak najlepszej klasy.
Proponuje usługi nagłośnieniowe, oświetleniowe i nagraniowe niewielkich koncertów muzycznych, spektakli teatralnych, konferencji i innych kreatywnych przedsięwzięć.
Dodatkowo działalność firmy rozszerzyła się o dział związany z konsultacjami przy projektowaniu i opiniowaniu różnego rodzaju inwestycji związanych z nagłośnieniem, oświetleniem, multimediami i szeroko pojętą techniką sceniczną, Obejmujemy opieką techniczną wiele klubów, restauracji, teatrów, dyskotek, kościołów, szkół i hal sportowych.
Po wielu latach prowadzenia firmy doszedłem do wniosku, że każda impreza to oczywiście niezawodny sprzęt ale przede wszystkim świetnie wykształceni i doświadczeni pracownicy. Każda osoba z naszego zespołu ma ukończone kierunkowe studia wyższe oraz wiele szkoleń. Każde wydarzenie jest traktowane indywidualnie, elastycznie dobierany jest osprzęt i pracownicy w zależności szczególnych potrzeb zamawiającego.
Bolesław Scholl założyciel i właściciel firmy NON
TEAM
Bolesław Scholl
Realizator dźwięku i oświetlenia o doświadczeniu na każdym stanowisku pracy na scenie, zajmujący się pracą przy wydarzeniach artystycznych prawie od urodzenia. Ukończył studia wyższe na kierunku realizacji dźwięku a następnie swoje kwalifikacje podnosił na wielu międzynarodowych szkoleniach i podczas współpracy z zagranicznymi realizatorami. Realizator dźwięku który nadal aktywnie współpracuje z wieloma znakomitymi polskimi zespołami i artystami solowymi. Współpracował i nadal współpracuje m.in. z: ZPSM im. F.Chopina w Warszawie, „Teatr Scena Współczesna”, „Teatr Stara Prochoffnia”, „Teatr Polonia”, Teatr „Studio Buffo”, Teatr Lalek „Guliwer”, Teatr „Dramatyczny”, z klubami: „Akwarium”, „Dramatyczny Jazzgot”, „Tygmont”, „Enklawa”, „Pasta Cafe”, „Balsam”, „Stodoła”, „Hard Rock Cafe” oraz z festiwalami: “Zawirowania”,„Warszawskie Spotkania Teatralne”, ”Ciało i Umysł”, „Woodstock”, jako realizator przez wiele lat realizował koncerty na największych Polskich salach i arenach. Od lat zajmuje się prowadzeniem wykładów i prelekcji na wyższych uczelniach w całej Polsce w zakresie realizacji dźwięku, elektroakustyki, obsługi sceny, urządzeń scenicznych takich jak ADiRD czy Akademia Teatralna w Warszawie. Od lat współpracuje z prasą branżową dla której przeprowadza testy i nagrywa filmy na temat najnowocześniejszych urządzeń i rozwiązań z dziedziny technologii scenicznej. Swoją wiedzę wykorzystuje także przy projektowaniu lub konsultacjach i nadzorze, podczas tworzenia nowych teatrów, sal widowiskowych, bądź klubów (teatr „Prochoffnia”, teatr „Polonia”, teatr "Baj", teatr "Guliwer", sala KCEM, klub „Topfloor”, klub „Jezioro Łabędzie”,klub „TheFresh”, klub „Karmel” i inne). Członek Polskiego Stowarzyszenia Realizatorów Dźwięku
Przemysław Scholl
Realizator dźwięku zarówno na koncertach jak i w studio. Obecnie stale współpracuje z takimi artystami jak: Ewa Bem, Agnieszka Wilczyńska, Janusz Szrom, Kwartet Andrzeja Jagodzińskiego oraz wieloma innymi. Na swoim koncie ma szereg różnego rodzaju doświadczeń jak: nagranie/mis oraz mastering kilku płyt czy realizacja różnego rodzaju wydarzeń artystycznych. Współpracuje z kilkoma warszawskimi teatrami takimi jak: Teatr Młyn, Studio Buffo czy Teatr Scena Współczesna. Jak tylko może chętnie resztę czasu przesiaduje w studio nagraniowym realizując różnego rodzaju projekty.
Tomasz Wocial
Nieustannie otwarty na wszelkie nowe wyzwania realizator dźwięku oraz technik sceny. Posiada doświadczenie we współtworzeniu oraz realizacji spektakli tearalnych, koncertów czy sesji nagraniowych dzięki czemu swobodnie porusza się zarówno w przestrzeni scenicznej jak i studyjnej. Kameralne kluby czy duże sale widowiskowy nie są mu obce, a gatunki muzyczne, w których macza swoje palce stale się zmieniają. W czasie wolnym od pracy uwielbia poznawać najbardziej nietypowe dokonania nie tylko z dziedziny dźwięku ale i sztuki wizualnej.